Strona główna › Program
HARMONOGRAM
08:45 - 09:15
09:30 - 09:45
Michalina Szczepańska, redaktor naczelna, Handel
brak tekstu
09:30 - 09:45
Michalina Szczepańska, redaktor naczelna, Handel
Co słychać we franczyzie - podsumowanie badań redakcji miesięcznika “Handel”
10:10 - 10:50
Remigiusz Czarnecki, wiceprezes zarządu i dyrektor handlowy, Specjał
Wojciech Dziekanowski, dyrektor rozwoju, Mirabelka
Dariusz Stolarczyk, członek zarządu, Grupa Eurocash
Jak będzie rozwijał się rynek franczyzy i jakie elementy przesądzą o jego rozwoju (perspektywa zmieniających się zachowań i potrzeb konsumentów, perspektywa prawna, perspektywa finansowa itd.)? Dlaczego zachodni franczyzodawcy patrzą na Polskę? Dlaczego pojawią się tu kolejne sieci ze Wschodu? Co to oznacza dla polskich sieci franczyzowych?
10:50 - 11:20
11:20 - 11:45
Michalina Szczepańska, redaktor naczelna, Handel
TBA
11:45 - 12:25
Prelegenci:
Iwona Jezierska, dyrektor operacyjny, Rabat Detal
Marek Lipka, dyrektor generalny Eurocash Franczyza, Grupa Eurocash
Maciej Mitoraj, dyrektor komercyjny, Chata Polska
Krystian Pakuła, wiceprezes Chorten IT, spółki Grupy Chorten
Bartłomiej Rychcik, prezes zarządu, Enata Bread
Łukasz Ostrowski, właściciel sieci sklepów Profit zrzeszonych w PGZ Kupiec
Jak podejść do komunikacji poprzez gazetki, kampanie, konta w mediach społecznościowych? Perspektywa krótko, średnio i długoterminowa. Najlepsze przykłady z sieci reprezentowanych (i odwiedzanych) przez panelistów.
12:25 - 12:50
Prelegenci:
Bartłomiej Tarłowski, menedżer ds. rozwoju franczyzy i komunikacji korporacyjnej
Rafał Pawłowski, odpowiedzialny za rozwój sieci franczyzowej Intermarché
Brak opisu
12:50 - 13:30
Prelegenci:
Andrzej Deryło, właściciel sklepu spożywczego, DERLAND
Dariusz Krzysztoporski, właściciel, Megasam24.pl
Marcin Poniatowski, członek zarządu i dyrektor ds. marketingu, Lewiatan Holding
Marek Sawa, członek komitetu wykonawczego Grupy Muszkieterów, właściciel dwóch supermarketów Bricomarché
Wojciech Śliwa, właściciel małopolskiej sieci Paleo
Na ile franczyza jest atrakcyjna dla młodych ludzi bezpośrednio po zakończeniu edukacji? Czy mamy do czynienia z wymianą pokoleniową we franczyzie? Czy młodzi wykształceni wybiorą, korporację, własny niezależny biznes, czy może franczyzę? Jak postrzegane jest bycie franczyzobiorcą na rynku pracy?
13:30 - 14:30
14:30 - 14:55
Elżbieta Szarejko, analityk danych sprzedażowych, CMR
Jak wygląda tydzień w sklepie? Co warto postawić obok sera? Gdzie i kiedy sprawdzają się nowości?
14:55 - 15:35
Prelegenci:
Maciej Herman, dyrektor zarządzający, LOTTE Wedel
Jan Sałata, dyrektor generalny polskiej sieci handlowej, Nasz Sklep
Marek Sypek, dyrektor generalny, Stock Polska
Ireneusz Wróbel, franczyzobiorca sieci Lewiatan
Trendy na półce: Jak różnicować asortyment między sklepami? Na ile "wielkomiejskie" trendy bio i wege przenikają do mniejszych miast? Czy roślinny napój i alternatywa kabanosów to już pozycje obowiązkowe na regale sklepu małoformatowego? Jak te trendy zakupowe zmienia i będzie zmieniać inflacja i skłonność Polaków do oszczędzania? Na ile w kolejnych miesiącach warto inwestować w marki własne, a na ile w nowości pod markami producentów?
15:35 - 16:00
Prelegenci:
Bartłomiej Tarłowski, menedżer ds. rozwoju franczyzy i komunikacji korporacyjnej
Brak opisu
16:00 - 16:40
16:00 - 16:40
Prelegenci:
Dariusz Krzak, radca prawny, senior associate, Kancelaria Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy
Paweł Tracz, franczyzobiorca Żabki, prezes Stowarzyszenia Mikroprzedsiębiorców i Franczyzobiorców
Marta Joanna Ziółkowska, Szkoła Główna Handlowa
brak opisu
16:55 - 18:00
16:55 - 17:10
17:10 - 18:00
Kontakt w sprawie partnerstwa:
Aleksandra Zarzyka
Kontakt w sprawie uczestnictwa:
Bądź na bieżąco:
BILETY
● przedstawicieli sieci franczyzowych różnych formatów: spożywczych, drogeryjnych, stacji paliw
● zarządy oraz osoby odpowiadające za rozwój franczyzy
● przedstawicieli producentów FMCG
● dostawców wyposażenia i usług dla branży handlowej
● agencje marketingowe
Do udziału zapraszamy:
245 zł
KUP BILET TERAZ
● właścicieli i managerów sklepów niezależnych (niezrzeszonych)
● właścicieli i managerów sklepów zrzeszonych w sieci franczyzowej
● dyrektorów: handlowych, marketingu, ds. ekspansji, operacyjnych, zakupów, IT
● kupców
● przedstawicieli sieci hurtowni
● przedstawicieli grup zakupowych
● firmy konsultingowe i badawcze
● stowarzyszenia branżowe
Do bezpłatnego udziału zapraszamy:
0 zł
BEZPŁATNE WEJŚCIÓWKI
VFP Communications Ltd. Sp. z o.o. ul. Idzikowskiego 16, 00-710 Warszawa tel.: 22 514 65 00.
Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
nr KRS 0000038991; NIP: 587-020-04-12
Wysokość kapitału zakładowego 180 000
Realizacja: Smart Pixel dla VFP Communications Ltd Sp. z o.o.
Copyright @ 2024 Konferencja Franczyza 25
Na konferencji Franczyza’25 - w jednym miejscu przez cały dzień - będziemy rozmawiać tylko i wyłącznie o franczyzie z sektora FMCG.