KUP BILET

Strona główna › Program

Program konferencji

Poznaj program konferencji Franczyza '25

HARMONOGRAM

Rejestracja uczestników i poranna kawa

 08:45 - 09:15

 09:30 - 09:45

Michalina Szczepańska, redaktor naczelna, Handel

Oficjalne powitanie uczestników

brak tekstu

 09:30 - 09:45

Michalina Szczepańska, redaktor naczelna, Handel

BLOK I: OGÓLNY

Co słychać we franczyzie - podsumowanie badań redakcji miesięcznika “Handel”

 10:10 - 10:50

Remigiusz Czarnecki, wiceprezes zarządu i dyrektor handlowy, Specjał 
Wojciech Dziekanowski, dyrektor rozwoju, Mirabelka
Dariusz Stolarczyk, członek zarządu, Grupa Eurocash

Debata: Polska jako bezpieczna przystań dla rynku franczyzowego

Jak będzie rozwijał się rynek franczyzy i jakie elementy przesądzą o jego rozwoju (perspektywa zmieniających się zachowań i potrzeb konsumentów, perspektywa prawna, perspektywa finansowa itd.)? Dlaczego zachodni franczyzodawcy patrzą na Polskę? Dlaczego pojawią się tu kolejne sieci ze Wschodu? Co to oznacza dla polskich sieci franczyzowych?

Przerwa kawowa

 10:50 - 11:20

 11:20 - 11:45

Michalina Szczepańska, redaktor naczelna, Handel

BLOK II: WIZERUNEK- DLA KLIENTÓW I DLA FRANCZYZOBIORCÓW

TBA

 11:45 - 12:25

Prelegenci:

Iwona Jezierska, dyrektor operacyjny, Rabat Detal

Marek Lipka, dyrektor generalny Eurocash Franczyza, Grupa Eurocash
Maciej Mitoraj, dyrektor komercyjny, Chata Polska
Krystian Pakuła, wiceprezes Chorten IT, spółki Grupy Chorten
Bartłomiej Rychcik, prezes zarządu, Enata Bread
Łukasz Ostrowski, właściciel sieci sklepów Profit zrzeszonych w PGZ Kupiec

Debata: Budowanie marki sieci franczyzowej. Co centralnie, a co lokalnie?

Jak podejść do komunikacji poprzez gazetki, kampanie, konta w mediach społecznościowych? Perspektywa krótko, średnio i długoterminowa. Najlepsze przykłady z sieci reprezentowanych (i odwiedzanych) przez panelistów.

 12:25 - 12:50

Prelegenci:

Bartłomiej Tarłowski, menedżer ds. rozwoju franczyzy i komunikacji korporacyjnej
Rafał Pawłowski, odpowiedzialny za rozwój sieci franczyzowej Intermarché

Franczyzowe modele współpracy z Intermarché 

Brak opisu

 12:50 - 13:30

Prelegenci:

Andrzej Deryło, właściciel sklepu spożywczego, DERLAND

Dariusz Krzysztoporski, właściciel, Megasam24.pl
Marcin Poniatowski, członek zarządu i dyrektor ds. marketingu, Lewiatan Holding
Marek Sawa, członek komitetu wykonawczego Grupy Muszkieterów, właściciel dwóch supermarketów Bricomarché
Wojciech Śliwa, właściciel małopolskiej sieci Paleo 

Debata: Franczyza jako start dla młodych 

Na ile franczyza jest atrakcyjna dla młodych ludzi bezpośrednio po zakończeniu edukacji? Czy mamy do czynienia z wymianą pokoleniową we franczyzie? Czy młodzi wykształceni wybiorą, korporację, własny niezależny biznes, czy może franczyzę? Jak postrzegane jest bycie franczyzobiorcą na rynku pracy?

Przerwa na lunch

 13:30 - 14:30

 14:30 - 14:55

Elżbieta Szarejko, analityk danych sprzedażowych, CMR

BLOK III: ASORTYMENT

Jak wygląda tydzień w sklepie? Co warto postawić obok sera? Gdzie i kiedy sprawdzają się nowości?

 14:55 - 15:35

Prelegenci:

Maciej Herman, dyrektor zarządzający, LOTTE Wedel
Jan Sałata, dyrektor generalny polskiej sieci handlowej, Nasz Sklep
Marek Sypek, dyrektor generalny, Stock Polska
Ireneusz Wróbel, franczyzobiorca sieci Lewiata
n

Debata: Czy bio, wege i premium już się skończyło?

Trendy na półce: Jak różnicować asortyment między sklepami? Na ile "wielkomiejskie" trendy bio i wege przenikają do mniejszych miast? Czy roślinny napój i alternatywa kabanosów to już pozycje obowiązkowe na regale sklepu małoformatowego? Jak te trendy zakupowe zmienia i będzie zmieniać inflacja i skłonność Polaków do oszczędzania? Na ile w kolejnych miesiącach warto inwestować w marki własne, a na ile w nowości pod markami producentów?

 15:35 - 16:00

Prelegenci:

Bartłomiej Tarłowski, menedżer ds. rozwoju franczyzy i komunikacji korporacyjnej

Aplikacja czy karta klienta – które rozwiązania przyciągają klientów?

Brak opisu

BLOK IV: PRAWO

 16:00 - 16:40

 16:00 - 16:40

Prelegenci:

Dariusz Krzak, radca prawny, senior associate, Kancelaria Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy
Paweł Tracz, franczyzobiorca Żabki, prezes Stowarzyszenia Mikroprzedsiębiorców i Franczyzobiorców 
Marta Joanna Ziółkowska, Szkoła Główna Handlowa

Ustawa, czy kodeks? Jakich rozwiązań prawnych potrzebują franczyza i grupy zakupowe

brak opisu

BLOK V: CZĘŚĆ KOKTAJLOWA

 16:55 - 18:00

Wstęp: 30 lat miesięcznika Handel

 16:55 - 17:10

Networking

 17:10 - 18:00

 Anna Piskorz

 anna.piskorz@media.com.pl

 tel. 784 647 068

Kontakt w sprawie partnerstwa:

 Aleksandra Zarzyka

 aleksandra.zarzyka@media.com.pl 

Kontakt w sprawie uczestnictwa:

Bądź na bieżąco:

Kub bilet na wydarzenie

BILETY

KUP BILET →

przedstawicieli sieci franczyzowych różnych formatów: spożywczych, drogeryjnych, stacji paliw

zarządy oraz osoby odpowiadające za rozwój franczyzy

przedstawicieli producentów FMCG

 dostawców wyposażenia i usług dla branży handlowej

 agencje marketingowe 

Do udziału zapraszamy:

245 zł

KUP BILET TERAZ

ODBIERZ BEZPŁATNE WEJŚCIÓWKI →

właścicieli i managerów sklepów niezależnych (niezrzeszonych)

właścicieli i managerów sklepów zrzeszonych w sieci franczyzowej

dyrektorów: handlowych, marketingu, ds. ekspansji, operacyjnych, zakupów, IT

kupców

przedstawicieli sieci hurtowni

przedstawicieli grup zakupowych

firmy konsultingowe i badawcze

stowarzyszenia branżowe

Do bezpłatnego udziału zapraszamy:

0 zł

BEZPŁATNE WEJŚCIÓWKI

VFP Communications Ltd. Sp. z o.o. ul. Idzikowskiego 16, 00-710 Warszawa tel.: 22 514 65 00.

Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

nr KRS 0000038991;  NIP: 587-020-04-12 

Wysokość kapitału zakładowego 180 000

Realizacja: Smart Pixel dla VFP Communications Ltd Sp. z o.o.

Copyright @ 2024 Konferencja Franczyza 25

Na konferencji Franczyza’25 - w jednym miejscu przez cały dzień - będziemy rozmawiać tylko i wyłącznie o franczyzie z sektora FMCG.